اجرای برنامه جایگزینی شارژرهای غیراصلی توسط اپل

در پیبرق در چین بنا به گزارش ها به یک آداپتور برق شخص ثالث متصل به آی فون مرتبط است، اپل راه اندازی کرده است یک برنامه تجاری برای جایگزین شارژر شخص ثالث کاربران با خود را دارد.

 

با توجه به اینکه برخی از آداپتورهای شخص ثالث و یا قدرت تقلبی ممکن است ضعیف طراحی شده و منجر به مسائل ایمنی، اپل دوشنبه اعلام کرد که آداپتور برق برنامه Takeback USB خود را خواهد شارژر غیر اپل با خود را به مبلغ 10 دلار مبادله.

" ایمنی مشتریان اولویت بالا در اپل است ، " اپل در بیانیه ای گفت . "به همین دلیل همه از محصولات ما - از جمله آداپتورهای USB قدرت برای آی فون، iPad و iPod - تحت آزمایش جدی برای ایمنی و قابلیت اطمینان و طراحی شده اند برای دیدار با استانداردهای ایمنی دولتی در سراسر جهان است. "

بررسی دقیق از شخص ثالث و تقلبی شارژر شدت ماه گذشته بعد از یک زن 23 ساله چینی بنا به گزارش ها در حالی که پاسخ دادن به تماس در آی فون خود را به 5 ، اعتقاد بر این است که به شارژر شخص ثالث USB متصل شده است کشته شد. در یک رویداد جداگانه، یک مرد 30 ساله در پکن در حالی که اتصال آی فون خود را 4 به یک شارژر شخص ثالث ، و وی را در حالت اغما برای چند روز شوکه شده بود .

آغاز اوت 16، آی فون، اپل ، و یا آی پاد کاربران می توانند شارژر شخص ثالث در فروشگاه اپل خرده فروشی اپل و یا ارائه دهنده خدمات مجاز رها و پرداخت 10 دلار برای یک آداپتور USB اپل است، که معمولا برای $ 19 قیمت . اپل گفت: آداپتورهای قدیمی کاربران خواهد شد در راه سازگار با محیط زیست دور انداخته شوند.

این قرارداد اجرا می شود تا 18 اکتبر و به یک تجارت در هر دستگاه محدود شده است. برای واجد شرایط بودن ، آی فون، اپل ، و یا آی پاد کاربران باید دستگاه خود را با آنها در زمان تجارت به منظور بررسی شماره سریال را .

 

آموزش mms همراه اول

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 1 ارديبهشت 1393برچسب:, | 23:34 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت